Вигодянська громада

Одеська область, Одеський район

Новий порядок видачі електронних листків непрацездатності

Дата: 29.06.2021 10:45
Кількість переглядів: 177

Фото без опису

Відділ ведення карток реєстру застрахованих осіб № 2 управління інформаційних систем та електронних реєстрів Головного управління Пенсійного фонду України в Одеській області повідомляє, що у червні розпочався перехідний період запровадження електронних листків непрацездатності, який триватиме до кінця серпня 2021 року. Протягом цього часу громадяни мають можливість отримати як електронний, так і паперовий листок непрацездатності.

Згідно з чинним законодавством Електронний реєстр листків непрацездатності формує та веде Пенсійний фонд України. Електронний лікарняний формується в Електронному реєстрі листків непрацездатності на підставі медичного висновку про тимчасову непрацездатність.

В особистому кабінеті на ВЕБ-порталі електронних послуг Пенсійного фонду України (https://portal.pfu.gov.ua) роботодавець має доступ до інформації, щодо електронних листків непрацездатності по співробітниках, які працюють за основним місцем роботи, зокрема, номер лікарняного, дата його відкриття, закриття. Роботодавець автоматично отримує необхідну інформацію для нарахування коштів, зокрема, щодо тривалості страхового стажу працівників, формує заяву-розрахунок та здійснює виплату лікарняних.

Запровадження е-лікарняних:

- спрощує оформлення тимчасової непрацездатності;

- скорочує час від оформлення до нарахування допомоги;

- унеможливлює зловживання під час обігу листків непрацездатності;

- мінімізує застосування штрафних санкцій через імовірні помилки в оформленні листків непрацездатності.

Новий порядок видачі електронних листків непрацездатності регулюється: - постановою Кабінету Міністрів України від 17.04.2019 № 328 «Деякі питання організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього»;

- постановою Верховної Ради України від 03.02.2021 № 1192-IX «Про заходи щодо запровадження Електронного реєстру листків непрацездатності»;

- наказом Міністерства охорони здоров’я України від 01.06.2021 № 1066, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 02.06.2021 за № 728/36350 «Деякі питання формування медичних висновків про тимчасову непрацездатність та проведення їхньої перевірки».

За додатковою інформацією звертатися до відділу ведення карток реєстру застрахованих осіб № 2 за адресою :вул. Миру, 1, м. Біляївка, 67602 або за телефоном 0985244257.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь