Відділ " Центр надання адміністративних послуг"

Фото без опису

Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Вигодянської сільської ради (далі - Центр) є структурним підрозділом, якому надаються адміністративні послуги згідно з визначеним Переліком.

Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про службу в органах місцевого самоврядування», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Ради та її Виконавчиого комітету, розпорядженнями голови, Положенням та іншими нормативно-правовими актами.

Основні завдання Центру:

1. організація оперативної і зручної системи надання необхідних громадянам та суб’єктам господарювання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

2. спрощення процедури отримання адміністративних послуг і поліпшення якості їх надання;

3. забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг у Центрі;

4. здійснення моніторингу якості надання адміністративних послуг, визначення та вжиття заходів щодо підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;

5. державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів жо Дерєавного реєстру речових прав на нерухоме майно;

6. державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, зняття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу-підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону;

7. реалізація з повноважень з питань реєстрації/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, формування та ведення реєстру територіальної громади;

8. організація надання субєктам господарювання документів дозвільного характеру;

9. проведення державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до закону;

10. здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.

21 Травня, 2024 р., 12:38
Відділ ЦНАП інформує: Втратили документи?  Замовляйте дублікати свідоцтв про народження, шлюб, смерть та інших на порталі Дія    Фізичні свідоцтва та витяги інколи губляться при переїздах. Лишитися без документів — це неприємний досвід, але є просте рішення. Нагадуємо, що замовити повторну видачу можна за кілька кліків на порталі Дія і забрати там, де зручно.      На порталі Дія можна замовити дублікати свідоцтв та витягів про:  ✔️ народження  ✔️ зміну імені  ✔️ реєстрацію шлюбу  ✔️ розірвання шлюбу  ✔️ смерть    Ок, Діє. Як це зробити ❓    Авторизуйтеся на порталі Дія 👉🏻 клікніть Послуги  ➝ Довідки й витяги 👉🏻 виберіть потрібний документ 👉🏻 вкажіть, для кого документ, і причину повторної видачі 👉🏻 виберіть, де заберете документ 👉🏻 оплатіть послугу 👉🏻 підпишіть заяву Дія.Підписом або іншим КЕП    От і все! За кілька днів заберіть дублікат у ДРАЦС, який вказали при замовленні, чи у відділенні або кур’єра Укрпошти.
13 Грудня, 2022 р., 15:48
Згідно ч.1 ст.12 Закону України «Про адміністративні послуги» центр надання адміністративних послуг - це постійно діючий робочий орган або виконавчий орган органу місцевого самоврядування, в якому надаються адміністративні послуги.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь