Відділ " Центр надання адміністративних послуг"
Відділ «Центр надання адміністративних послуг» Вигодянської сільської ради (далі - Центр) є структурним підрозділом, якому надаються адміністративні послуги згідно з визначеним Переліком.
Центр у своїй діяльності керується Конституцією України, законами України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про звернення громадян», «Про захист персональних даних», «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності», «Про службу в органах місцевого самоврядування», актами Президента України і Кабінету Міністрів України, рішеннями Ради та її Виконавчиого комітету, розпорядженнями голови, Положенням та іншими нормативно-правовими актами.
Основні завдання Центру:
1. організація оперативної і зручної системи надання необхідних громадянам та суб’єктам господарювання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
2. спрощення процедури отримання адміністративних послуг і поліпшення якості їх надання;
3. забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг у Центрі;
4. здійснення моніторингу якості надання адміністративних послуг, визначення та вжиття заходів щодо підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи;
5. державна реєстрація речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень відповідно до закону, тобто офіційне визнання і підтвердження фактів набуття, змін або припинення речових прав на нерухоме майно, обтяжень таких прав шляхом внесення відповідних записів жо Дерєавного реєстру речових прав на нерухоме майно;
6. державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, тобто офіційне визнання шляхом засвідчення факту створення або припинення юридичної особи, зняття або позбавлення статусу підприємця фізичної особи, зміни відомостей, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань про юридичну та фізичну особу-підприємця, а також проведення інших реєстраційних дій відповідно до закону;
7. реалізація з повноважень з питань реєстрації/перебування фізичних осіб, зняття з реєстрації місця проживання/перебування фізичних осіб, формування та ведення реєстру територіальної громади;
8. організація надання суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру;
9. проведення державної реєстрації актів цивільного стану відповідно до закону;
10. здійснення інших повноважень на основі та на виконання Конституції та законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України та інших нормативно-правових актів.