В Україні запустили єдину платформу цифрової взаємодії для допомоги в релокації бізнесу

Дата: 12.04.2022 11:02
Кількість переглядів: 217

Фото без опису

ДП «Прозорро.Продажі» за ініціативи Мінекономіки, за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та національного проєкту з розвитку підприємництва та експорту Дія.Бізнес запустили платформу цифрової взаємодії для допомоги з релокації бізнесу.

ДП «Прозорро.Продажі» спільно з маркетплейсом E-Tender розробило ІТ-систему, яка дозволяє подавати заявки як підприємствам, що потребують переміщення, так і компаніям, які готові надати для цього приміщення чи інші активи. Платформа дозволить не лише збирати та опрацьовувати такі запити, а й моніторити онлайн процес переїзду, який реалізовуватимуть Міністерство економіки спільно з Мінінфраструктури, Укрзалізницею, Укрпоштою та іншими учасниками. 

Заступник Міністра цифрової трансформації з питань євроінтеграції Валерія Іонан підкреслила, що економічний фронт є дуже важливим для Перемоги у війні, яку розв’язала росія. «Перезапуск економіки у воєнний час — одне з найпріоритетніших завдань уряду. Ми маємо допомогти компаніям відновити діяльність, щоб у них була можливість і далі сплачувати податки й надавати робочі місця. Для цього ми запускаємо платформу для допомоги з релокації бізнесу з "гарячих точок". Це стане корисним сервісом для тисяч українських бізнесів», — зазначила Валерія Іонан.

«Необхідність релокації працюючого бізнесу в безпечніші регіони ми розуміли з перших днів війни. Із зони бойових дій за місяць евакуювали 216 підприємств, і 97 із них вже відновили роботу на новому місці. Загалом Міністерство економіки отримало 1473 заявки на релокацію, і такі запити продовжують надходити. Тому зараз важливо цифровізувати та систематизувати процес. Переміщення має бути швидким, ефективним і таким, що дозволить підприємствам, які постраждали чи розташовані в гарячих точках, відновити діяльність. Саме тому державні органи об’єднали зусилля та злагоджено працюють на цей результат», — зазначив Ігор Дядюра, заступник міністра економіки. 

Платформу запустили на базі системи «Прозорро.Продажі» та одного з акредитованих у системі майданчиків E-Tender. Бізнес зможе подати заявку через майданчик за посиланням https://auction.e-tender.ua/#/register Згодом перелік таких маркетплейсів розшириться і з’явиться на сайті «Прозорро.Продажі». Користування платформою для усіх користувачів безоплатне.  

Для реалізації проєкту з релокації світовий вендор Microsoft Corporation надав у користування хмарні сервіси в межах загальної програми підтримки державних органів та бізнесу. Це дозволило забезпечити інфраструктуру рішення для автоматизації процесів релокації українських підприємств.

«Наша мета — цифровізувати та організувати процес переміщення, який здійснюють Мінекономіки, Мінінфраструктури, Укрпошта, Укрзалізниця, ОВА/ВЦА та інші держпідприємства, а також надати компаніям та установам, які мають вільні потужності для надання в оренду підприємствам з уражених війною зон, можливість публікувати публічні оголошення про це на єдиному ресурсі. Долучившись до ініціативи з релокації підприємств, ми прагнемо допомогти бізнесу успішно переїхати із зони бойових дій та відновити роботу на користь економіки країни. Тож бізнеси, у яких є потреба зберегти виробництво та перевезти його в інші регіони, вже можуть подавати заявки через платформу. Ми також вдячні нашим партнерам, зокрема E-Tender та e-Docs, за активну співпрацю у швидкому розгортанні необхідного для управління релокацією ІТ-продукту», — додала Дарина Марчак, перша заступниця директора ДП «Прозорро.Продажі». 

Представники міністерства, військові адміністрації, компанії, які допомагають із логістикою, та інші учасники процесу зможуть опрацьовувати заявки на релокацію в системі, що спростить та оптимізує процес управління процесом переїзду. Бізнес бачитиме актуальний статус своєї заявки в особистому кабінеті на майданчиках, які допомагатимуть з організаційними питаннями. 

Крім того, на платформі бізнес зможе опублікувати свої пропозиції допомоги іншим підприємствам у формі відкритого реєстру (наприклад, нерухомості або іншого майна).

Для взаємодії в допомозі бізнесу та розвитку платформи «Прозорро.Продажі» вже підписали меморандум із першою військовою адміністрацією — Львівською ОВА. Загалом до програми релокації бізнесу в Україні вже долучилися 14 областей: Закарпатська, Івано-Франківська, Львівська, Тернопільська, Хмельницька, Чернівецька, Вінницька, Волинська, Рівненська, Київська, Дніпропетровська, Черкаська, Полтавська та Кіровоградська. 

«Львівська ОВА з перших днів війни долучилася до процесу релокації та допомагає бізнесу переїжджати й шукати нові місця. Свої виробничі потужності із територій активних бойових дій на Львівщину вже перевезли понад 40 підприємства та починають працювати тут. У роботі ще декілька сотень запитів на переміщення. Наразі все це робиться в ручному режимі. Водночас цифровізація процесу та запуск платформи допоможуть пришвидшити відновлення бізнесу вже на Львівщині», — зауважив перший заступник начальника Львівської обласної військової адміністрації Андрій Годик. 


« повернутися до розділу «Гід з державних послуг»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь