Нова послуга в Дії — оформлення соціальної допомоги для тих, хто втратив роботу під час війни

Дата: 24.05.2022 10:00
Кількість переглядів: 184

Фото без опису

Мінцифра запускає в Дії нову соціальну послугу — Допомога по безробіттю для українців які втратили роботу під час війни та зареєстровані на тимчасово окупованих територіях чи там, де ведуться активні бойові дії. У застосунку та на порталі Дія можна оформити статус безробітного й отримувати щомісячну допомогу. 

«Через війну багато українців втратили роботу й не мають можливості працювати. Частину підприємств знищено окупантами, деякі збанкрутували або втратили попит. Крім того, тисячі українців не мають змоги зараз відвідувати держоргани. Тому ми працюємо над тим, щоб усі важливі соціальні послуги були доступні в смартфоні. Запускаємо спеціальну послугу в Дії — Допомогу по безробіттю. Послуга працює, як завжди, за декілька кліків», — зазначив Віцепрем’єр-міністр — Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров. 

Хто може скористатися послугою?

Українці, які були офіційно працевлаштовані, але втратили роботу через війну або не можуть продовжувати діяльність як ФОП через воєнний стан і зареєстровані на тимчасово окупованих територіях чи там, де ведуться активні бойові дії. 

Зверніть увагу: якщо ви не відповідаєте цим критеріям, можете оформити допомогу по безробіттю за цим посиланням.

Як скористатися послугою:

  • у застосунку виберіть меню Послуги та пункт Допомога по безробіттю, на порталі — послугу з отримання статусу безробітного,
  • далі підтвердьте, що ви дійсно втратили роботу та не є студентом денної форми навчання,
  • після підтвердження даних виберіть місто та центр зайнятості, у якому хочете отримати статус,
  • за необхідності залиште свої паспортні та контактні дані, виберіть періодичність отримання виплат та картку єПідтримки, на яку буде нараховуватися допомога. Якщо ви не маєте картки, можете оформити віртуальну просто в застосунку,
  • уважно перевірте заяву ще раз та підтвердьте її.

Очікуйте, коли працівники центру зайнятості оброблять вашу заяву. Ви отримаєте push-сповіщення про це в застосунку.

Щоб скористатися послугою в застосунку, необхідно оновити Дію.

Послуга розроблена за підтримки USAID/UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах/TAPAS».


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь