Як залишатися на зв?язку в критичній ситуації та як скористатись мобільним роумінгом

Дата: 13.10.2022 12:17
Кількість переглядів: 119

Фото без опису

Як залишатися на зв?язку в критичній ситуації та як скористатись мобільним роумінгом

Ворог продовжує атакувати інфраструктуру по всій країні, зокрема мішенню ворога стають об?єкти, що забезпечують роботу зв?язку.

Держспецзв'язку рекомендує обмежити споживання мобільного інтернету до мінімуму. Для цього:

  • використовуйте фіксовані мережі зв?язку завжди, якщо є така можливість. До речі, деякі укриття облаштовані мережею Wi-Fi;
  • за можливості відмовтесь від відео на користь текстових форматів;
  • віддавайте перевагу текстовим повідомленням перед дзвінками та відеодзвінками;
  • встановіть обмеження трафіку в налаштуваннях застосунків, найменшу роздільну здатність в налаштуваннях відео на Youtube;
  • завантажте всю необхідну інформацію в пам?ять смартфона.

Якщо мережа вашого оператора не працює, ви можете скористатися національним роумінгом: 

1. Для цього вимкніть автовибір мережі:

  • Android:

Налаштування → Мобільна мережа → Оператор → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob;

  • iOS:

Параметри → Стільникові дані → Вибір мережі → знайдіть та оберіть доступну мережу Vodafone UA, UA-Kyivstar, lifecell, 3Mob.

Якщо зареєструватися не вдалося, спробуйте ще раз або виберіть іншу мережу. Перезавантажте телефон і повторіть.

2. Періодично намагайтеся повернутися (підключитися) до мережі свого оператора вручну або увімкнувши автовибір мережі. 

3. Обмежте споживання мобільного трафіку, оскільки це створює надмірне навантаження на мережі мобільних операторів. Вимкніть режим автоматичного завантаження медіафайлів у месенджерах: налаштування месенджера → Дані та сховище або Медіафайли → Вимкніть опцію «Фонове завантаження» / у розділі «Через мобільну мережу» вимкніть «Автозавантаження медіа».

4. Не можете додзвонитися — напишіть СМС. Скоротіть час телефонних розмов до мінімуму, оскільки, можливо, в цей час іншому абонентові вкрай необхідно викликати швидку чи рятувальників.

5. Якщо не працює зв’язок у національному роумінгу, переконайтесь, що вимкнений «Режим польоту». З?ясуйте, чи є зв'язок в інших людей поруч.

6. Якщо в інших користувачів також не працює мережа жодного оператора, отже, проблема в ушкодженні інфраструктури внаслідок бойових дій. Повідомляти про це оператору не потрібно.

Водночас рекомендуємо для вашої безпеки:

1. Підписатись на канали та акаунти в соцмережах служб, які надають допомогу, в тому числі у вашому регіоні: ДСНС, органи державної та місцевої влади тощо.

2. Заздалегідь встановити на телефон месенджери, які працюють за принципом рації, щоб тримати зв?язок у разі, якщо зникне мережа. Радіус роботи таких застосунків залежить від покоління Bluetooth та перешкод для сигналу (до 60-100 м). Домовтесь про використання одного додатку із сусідами, щоб бути на зв'язку: Bridgefy, Walkie Talkie або Two Way: Walkie Talkie.

3. Не залишати укриття до завершення сигналу повітряної тривоги, навіть якщо в укритті немає зв?язку.

Робота мережі моніториться у режимі реального часу. Мобільні оператори відновлюють зв'язок у максимально стислі терміни скрізь, де це можливо.

Вірте в себе, в Україну, в Збройні Сили України і в нашу перемогу!

Все буде Україна!


« повернутися до розділу «Гід з державних послуг»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь