Оголошення про конкурс на визначення опорного закладу загальної середньої освіти

Дата: 15.05.2023 14:16
Кількість переглядів: 219

       Фото без опису

       Конкурс проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти Вигодянської сільської ради серед закладів загальної середньої освіти, засновником яких є Вигодянська сільська рада, затвердженого рішенням Вигодянської сільської ради від 02 лютого 2023 року №1306-VІІІ «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти Вигодянської сільської ради Одеського району Одеської області».

            До участі у Конкурсі запрошуються заклади загальної середньої освіти, які знаходяться на території Вигодянської сільської ради, які відповідають вимогам Положення про опорний заклад освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року № 532 «Про затвердження Положення про опорний заклад освіти»

Конкурс проводиться у два етапи:

І етап – підготовчий, протягом 14 календарних днів з дати початку Конкурсу, на якому здійснюється подання заявок відповідними закладами загальної середньої освіти на участь у Конкурсі до управління освіти, культури, молоді та спорту Вигодянської ради;

 

ІІ етап – основний, протягом 5 днів, на якому проводиться визначення переможця Конкурсу.

Для участі у І етапі необхідно подати до управління освіти, культури, молоді та спорту Вигодянської ради заявку про участь у Конкурсі довільної форми, до якої додаються такі документи:

1) план розвитку навчального закладу (до 5-7 сторінок) на наступні 3 роки, який містить таку обов’язкову інформацію:

- провадження освітньої діяльності опорним закладом (проектна потужність опорного закладу; кількість учнів, що навчаються на території обслуговування навчального закладу; кількість учнів, які будуть підвозитися до опорної школи після консолідації мережі; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу в дорозі; транспорт, яким здійснюється підвезення);

- мережа класів та їх наповнюваність;

- організація інклюзивного навчання при наявності дітей з особливими потребами;

- удосконалення матеріально-технічної, навчально-методичної бази, у тому числі укомплектування бібліотечного фонду;

- забезпечення якісного складу педагогічних кадрів;

- залучення бюджетних коштів, інвестицій.

2) діяльність закладу освіти за останні 3 роки (робота з обдарованими дітьми, перемоги в олімпіадах, конкурсах, змаганнях), аналіз результатів учнів у ЗНО у порівнянні зі шкільним оцінюванням, участь вчителів у конкурсах фахової майстерності;

3) опис інвестиційних потреб опорної школи (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток учителів тощо).

Конкурсні матеріали оформлюються в одному примірнику на паперових носіях. Обов’язково додається електронна версія у текстовому редакторі Word.

Заявки приймаються в управлінні освіти, культури, молоді та спорту Вигодянської сільської ради (с. Березань, вул. Покровська 1) — Пітушкан Оленою Сергіївною.

Строк подання документів для участі в конкурсному відборі становить 14 календарних днів з дати початку Конкурсу (з 15 травня по 29 травня 2023 року).

Подані матеріали на Конкурс оцінюються за такими критеріями:

Подані матеріали на Конкурс оцінюються за такими критеріями (максимальна кількість балів за одним критерієм – 10 балів):

1) кількість учнів в опорному навчальному закладі (без врахування філій);

2) кількість класів опорного навчального закладу та їх наповнюваність;

3) кількість філій опорного навчального закладу, їх ступінь;

4) кількість дітей із філій, які планується перевести до опорного навчального закладу (по класах);

5) використання проектної потужності закладу після консолідації мережі;

6) протяжність маршрутів перевезення учнів до опорного навчального закладу (вказати окремо по напрямках до філій);

7) наявність шкільних автобусів для обслуговування опорного навчального закладу та їх потребу;

8) організація профільного навчання у старшій школі опорного навчального закладу;

9) організація поглибленого вивчення предметів в опорному навчальному закладі та філіях;

10) забезпеченість кабінетів обладнанням у відповідності до навчальних програм (у %):

  • фізики
  • хімії
  • біології
  • географії
  • математики
  • інформатики
  • навчальних майстерень

11) наявність спортивної зали;

12) наявність спортивного майданчика;

13) забезпеченість спортивним обладнанням;

14) наявність бібліотеки (книгосховище, абонемент, читальна зала), книжковий фонд (задовольняє потреби читачів у %), наявність комп’ютерної техніки, підключення до мережі Інтернет;

15) наявність швидкісного інтернету;

16) наявність мережі wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом;

17) наявність веб-сайту та його дієвість;

18) наявність комп’ютерної техніки (рік випуску) та мультемідійного обладнання;

19) наявність актової зали;

20) створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами:

  • організація індивідуального навчання;
  • впровадження інклюзивного навчання;

21) наявність шкільної їдальні, кількість посадкових місць та наявність кухонного обладнання;

22) наявність внутрішніх туалетів;

23) інвестиційні потреби опорної школи;

24) результативність участі учнів у олімпіадах, конкурсах, змаганнях впродовж 3-х останніх років;

25) відсоток учнів, які стали призерами предметних олімпіад, конкурсу-захисту робіт учнів-членів Малої академії наук (ІІ, ІІІ та ІV етапи) за останні 3 роки;

26) позакласна та позашкільна робота;

27) наявність гуртків у опорному навчальному закладі (за напрямками позашкільної освіти);

28) рейтинг опорного закладу серед шкіл громади за результатами роботи з обдарованими дітьми;

29) аналіз результатів участі учнів у ЗНО, підтвердження результатів при нагородженні медалями;

30) загальна кількість вчителів у опорному навчальному закладі та їхнє педагогічне навантаження відповідно до тарифікації

31) кількість вчителів у філіях та їхнє педагогічне навантаження відповідно до тарифікації;

32) рівень кваліфікації педагогічних працівників (категорії, стаж, наукові ступені);

33) частка педагогічних працівників, які викладають предмети за фахом;

34) плинність кадрів за останні 5 років;

35) результативність методичної роботи (наявність вивчених досвідів, підготовка розробок власних методичних, авторських програм, факультативів, посібників, друк у періодичних фахових виданнях);

36) частка участі вчителів у педагогічних конкурсах, їх результативність;

37) школа підтримує інновації;

38) стан впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання в навчальний процес опорного навчального закладу;

39) освітній та кваліфікаційний рівень керівника опорного навчального закладу;

40) наявність електронної системи управління закладом;

41) дієвість створених органів громадського самоврядування;

42) створення позитивного іміджу закладу освіти (скарги), засоби масової інформації, позакласні та позашкільні заходи, використання шкільного приміщення громадою;

43) вартість утримання 1 учня в опорному навчальному закладі (до створення і після) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 року №435 «Про затвердження формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами»


« повернутися до розділу «Оголошення»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь