Оголошення про конкурс на визначення опорного закладу загальної середньої освіти

Дата: 15.05.2023 14:16
Кількість переглядів: 181

       Фото без опису

       Конкурс проводиться відповідно до Порядку проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти Вигодянської сільської ради серед закладів загальної середньої освіти, засновником яких є Вигодянська сільська рада, затвердженого рішенням Вигодянської сільської ради від 02 лютого 2023 року №1306-VІІІ «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на визначення опорного закладу загальної середньої освіти Вигодянської сільської ради Одеського району Одеської області».

            До участі у Конкурсі запрошуються заклади загальної середньої освіти, які знаходяться на території Вигодянської сільської ради, які відповідають вимогам Положення про опорний заклад освіти, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 19.06.2019 року № 532 «Про затвердження Положення про опорний заклад освіти»

Конкурс проводиться у два етапи:

І етап – підготовчий, протягом 14 календарних днів з дати початку Конкурсу, на якому здійснюється подання заявок відповідними закладами загальної середньої освіти на участь у Конкурсі до управління освіти, культури, молоді та спорту Вигодянської ради;

 

ІІ етап – основний, протягом 5 днів, на якому проводиться визначення переможця Конкурсу.

Для участі у І етапі необхідно подати до управління освіти, культури, молоді та спорту Вигодянської ради заявку про участь у Конкурсі довільної форми, до якої додаються такі документи:

1) план розвитку навчального закладу (до 5-7 сторінок) на наступні 3 роки, який містить таку обов’язкову інформацію:

- провадження освітньої діяльності опорним закладом (проектна потужність опорного закладу; кількість учнів, що навчаються на території обслуговування навчального закладу; кількість учнів, які будуть підвозитися до опорної школи після консолідації мережі; маршрути підвезення учнів та педагогічних працівників (з розрахунком відстаней та приблизного часу в дорозі; транспорт, яким здійснюється підвезення);

- мережа класів та їх наповнюваність;

- організація інклюзивного навчання при наявності дітей з особливими потребами;

- удосконалення матеріально-технічної, навчально-методичної бази, у тому числі укомплектування бібліотечного фонду;

- забезпечення якісного складу педагогічних кадрів;

- залучення бюджетних коштів, інвестицій.

2) діяльність закладу освіти за останні 3 роки (робота з обдарованими дітьми, перемоги в олімпіадах, конкурсах, змаганнях), аналіз результатів учнів у ЗНО у порівнянні зі шкільним оцінюванням, участь вчителів у конкурсах фахової майстерності;

3) опис інвестиційних потреб опорної школи (придбання шкільних автобусів для перевезення учнів, оснащення навчальних кабінетів, придбання мультимедійного обладнання, встановлення мережі wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом, заходи з енергозбереження, ремонт приміщень, професійний розвиток учителів тощо).

Конкурсні матеріали оформлюються в одному примірнику на паперових носіях. Обов’язково додається електронна версія у текстовому редакторі Word.

Заявки приймаються в управлінні освіти, культури, молоді та спорту Вигодянської сільської ради (с. Березань, вул. Покровська 1) — Пітушкан Оленою Сергіївною.

Строк подання документів для участі в конкурсному відборі становить 14 календарних днів з дати початку Конкурсу (з 15 травня по 29 травня 2023 року).

Подані матеріали на Конкурс оцінюються за такими критеріями:

Подані матеріали на Конкурс оцінюються за такими критеріями (максимальна кількість балів за одним критерієм – 10 балів):

1) кількість учнів в опорному навчальному закладі (без врахування філій);

2) кількість класів опорного навчального закладу та їх наповнюваність;

3) кількість філій опорного навчального закладу, їх ступінь;

4) кількість дітей із філій, які планується перевести до опорного навчального закладу (по класах);

5) використання проектної потужності закладу після консолідації мережі;

6) протяжність маршрутів перевезення учнів до опорного навчального закладу (вказати окремо по напрямках до філій);

7) наявність шкільних автобусів для обслуговування опорного навчального закладу та їх потребу;

8) організація профільного навчання у старшій школі опорного навчального закладу;

9) організація поглибленого вивчення предметів в опорному навчальному закладі та філіях;

10) забезпеченість кабінетів обладнанням у відповідності до навчальних програм (у %):

  • фізики
  • хімії
  • біології
  • географії
  • математики
  • інформатики
  • навчальних майстерень

11) наявність спортивної зали;

12) наявність спортивного майданчика;

13) забезпеченість спортивним обладнанням;

14) наявність бібліотеки (книгосховище, абонемент, читальна зала), книжковий фонд (задовольняє потреби читачів у %), наявність комп’ютерної техніки, підключення до мережі Інтернет;

15) наявність швидкісного інтернету;

16) наявність мережі wi-fi з безкоштовним (безпечним) доступом;

17) наявність веб-сайту та його дієвість;

18) наявність комп’ютерної техніки (рік випуску) та мультемідійного обладнання;

19) наявність актової зали;

20) створення умов для навчання дітей з особливими освітніми потребами:

  • організація індивідуального навчання;
  • впровадження інклюзивного навчання;

21) наявність шкільної їдальні, кількість посадкових місць та наявність кухонного обладнання;

22) наявність внутрішніх туалетів;

23) інвестиційні потреби опорної школи;

24) результативність участі учнів у олімпіадах, конкурсах, змаганнях впродовж 3-х останніх років;

25) відсоток учнів, які стали призерами предметних олімпіад, конкурсу-захисту робіт учнів-членів Малої академії наук (ІІ, ІІІ та ІV етапи) за останні 3 роки;

26) позакласна та позашкільна робота;

27) наявність гуртків у опорному навчальному закладі (за напрямками позашкільної освіти);

28) рейтинг опорного закладу серед шкіл громади за результатами роботи з обдарованими дітьми;

29) аналіз результатів участі учнів у ЗНО, підтвердження результатів при нагородженні медалями;

30) загальна кількість вчителів у опорному навчальному закладі та їхнє педагогічне навантаження відповідно до тарифікації

31) кількість вчителів у філіях та їхнє педагогічне навантаження відповідно до тарифікації;

32) рівень кваліфікації педагогічних працівників (категорії, стаж, наукові ступені);

33) частка педагогічних працівників, які викладають предмети за фахом;

34) плинність кадрів за останні 5 років;

35) результативність методичної роботи (наявність вивчених досвідів, підготовка розробок власних методичних, авторських програм, факультативів, посібників, друк у періодичних фахових виданнях);

36) частка участі вчителів у педагогічних конкурсах, їх результативність;

37) школа підтримує інновації;

38) стан впровадження інформаційно-комунікаційних технологій навчання в навчальний процес опорного навчального закладу;

39) освітній та кваліфікаційний рівень керівника опорного навчального закладу;

40) наявність електронної системи управління закладом;

41) дієвість створених органів громадського самоврядування;

42) створення позитивного іміджу закладу освіти (скарги), засоби масової інформації, позакласні та позашкільні заходи, використання шкільного приміщення громадою;

43) вартість утримання 1 учня в опорному навчальному закладі (до створення і після) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2015 року №435 «Про затвердження формули розподілу освітньої субвенції між місцевими бюджетами»


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь