Службовий акаунт у Дії: авторизуйтесь у Дії від імені держустанови чи бізнесу та перевіряйте цифрові документи в кілька кліків

Дата: 31.08.2023 16:27
Кількість переглядів: 107

Фото без опису

Службовий акаунт у Дії: авторизуйтесь у Дії від імені держустанови чи бізнесу та перевіряйте цифрові документи в кілька кліків

Запускаємо новий сервіс для бізнесу та держустанов у Дії. Відтепер у застосунку можна авторизуватися зі службового акаунту та перевіряти цифрові документи відвідувачів у кілька кліків. Наприклад, для пропуску в установу чи видачі товару за документом.

Що таке службовий акаунт?

Це спеціальна версія Дії для авторизації під іменем компанії або установи, яка дозволяє перевіряти цифрові документи клієнтів. Так, працівники установ можуть не використовувати власну Дію для перевірки документів, а скористатися службовим акаунтом. 

Службовий акаунт буде корисний:

  • обладміністраціям, міністерствам та судам, які перевіряють документи відвідувачів на вході;
  • університетам для пропуску студентів в заклад;
  • бібліотекам для видачі книг за студентським;
  • перевізникам, які перевіряють документи для посадки на автобус чи потяг.

Службовим акаунтом можна перевіряти такі цифрові документи: ID-картку, закордонний паспорт, картку платника податків (РНОКПП), студентське посвідчення, свідоцтво про народження дитини, довідку ВПО, посвідчення водія, техпаспорт, пенсійне посвідчення, посвідку на постійне чи тимчасове місце проживання, COVID-сертифікати.

Щоб створити службовий акаунт, необхідно:

  • на порталі Дія вибрати послугу Службовий акаунт — натиснути Отримати QR-код;
  • авторизуватись за КЕПом керівника установи або ФОП; 
  • заповнити анкету.

Після цього за лічені секунди на сторінці Мій Бізнес, в розділі Дія.QR для службової авторизації з’явиться QR-код. Ви можете відредагувати його, завантажити або видалити. Відскануваши його, співробітник компанії чи установи зможе авторизуватися у застосунку Дія від імені компанії чи установи.

Як працює службовий акаунт?

Працівник установи може зайти у службовий акаунт, зчитавши спеціальний QR-код. Після цього в застосунку відкриється сканер, який необхідно навести на QR-код цифрового документа іншого користувача. Так працівник отримає статус документа, який перевіряється. Якщо висвітлиться «‎Документ знайдено» — він є дійсним; якщо «‎Документ не знайдено» — це підробка.

Службова авторизація в застосунку Дія дає доступ до сканера QR-кодів, який є у правому верхньому куті головного екрана застосунку в кожного користувача Дії. Але працівник авторизується від імені компанії чи установи і виконує службові обов’язки перевірки документів саме під профілем компанії, а не своєю особистою Дією.

Службовий акаунт діятиме 180 днів. Після закінчення цього строку потрібно згенерувати новий QR-код для авторизації.


« повернутися до розділу «Гід з державних послуг»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь