Пільги для учасників бойових дій

Дата: 10.01.2024 15:06
Кількість переглядів: 34

Фото без опису

ПІЛЬГИ ДЛЯ УЧАСНИКІВ БОЙОВИХ ДІЙ 

Статус учасника бойових дій (УБД) отримують українські військовослужбовці, які брали участь в обороні  та захисті безпеки населення та інтересів нашої держави. 
В Україні передбачено, що  статус УБД дає право на пільги, які отримують самі військові, та члени їх родини. Ці пільги розповсюджуються на сфери медичної допомоги, комунальні послуги, проїзду на транспорті, пільги на податки та деякі соціальні допомоги. Деякі пільги надаються автоматично, але більшість потрібно оформити окремо через ЦНАП.
Для того, щоб скористатися такими пільгами, ветерани мають спершу отримати посвідчення учасника бойових дій (УБД), яке потрібно пред’являти на кожну пільгу. 
Основний перелік документів:
- Заява про оформлення пільги  на оплату ЖКП, придбання твердого палива і скрапленого газу (зразок надається в ЦНАПі)
- Заява про внесення відомостей до Єдиного Державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги (зразок надається в ЦНАПі)
- Оригінал та копія ветеранського посвідчення (документ, що підтверджує право на пільги: посвідчення пільговика, довідки тощо).
- Оригінал та копія паспорту
- Оригінал та копія РНОКПП (код).
- Оригінал та копії свідоцтв про народження неповнолітніх дітей пільговика.
- Реквізити рахунку в установі банку
- Квитанції про оплату житлово-комунальних послуг
У разі звернення особи за наданням пільги за фактичним місцем проживання до заяви додаються документи, що підтверджують факт проживання пільговика та членів його сім’ї за фактичною адресою (довідка внутрішньо переміщеної особи, договір оренди житла тощо).
Для заповнення заяви та декларації заявнику необхідно використовувати відомості, які містяться в таких документах:
- паспортах та документах про присвоєння РНОКПП (за наявності) всіх членів сім’ї, на яких розповсюджена пільга (користуються разом з пільговиком його знижкою);
- свідоцтвах про народження дітей (для дітей, яким виповнилось 14 років - паспортах і документах про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (за наявності));
- документах про право власності на житло;
- договорах з надавачами послуг, довідках про тарифи та розміри платежів за житлово-комунальні послуги;
- платіжних документах (квитанціях) на оплату житлово-комунальних послуг;
- реквізитах рахунку в установі банку.
У випадку непроживання зареєстрованих осіб цей факт підтверджується відповідними довідками або актом обстеження матеріально-побутових умов домогосподарства/ фактичного місця проживання особи.
За додатковою інформацією Ви можете звернутися  до відділу  ЦНАП Вигодянської сільської ради та за телефоном (048)753-10-06.


« повернутися до розділу «Новини»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь