Фокстрот – учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів», знайшов рішення, запровадивши сервіс комунікації з покупцями із залученням онлайн-перекладача жестової мови
Дзеленчання будильника
Шум води з-під крана
Шипіння чайника або гуркіт кавомашини
Шкварчання в тостері свіжих булочок або на плиті
Наші ранкові ритуали можуть відрізнятися, але незмінним у них є… присутність техніки. Та звуків, які вона видає, і які завдяки постійній рутині стають вже символом початку дня.
Понад 2 мільйонів українців, які мають порушення слуху, не в силі почути всю атмосферу ранку. Навіть придбання техніки, яка часткова відповідальна за її створення, стає бар’єром.
Фокстрот – учасник спільноти «Бізнес без бар’єрів», знайшов рішення, запровадивши сервіс комунікації з покупцями із залученням онлайн-перекладача жестової мови.
Як скористатися? Спосіб №1
Зверніться у магазині до консультанта
Той за допомогою додатка викликає онлайн-перекладача по відеозв'язку
Перекладач транслюватиме для вас все, що говорить співробітник магазину, і навпаки. Все це – у режимі реального часу
Спосіб №2
У магазині за допомогою додатку на смартфон скануйте спеціальний QR-код (таблички із кьюаром розміщені в зонах, де відвідувачі найчастіше можуть потребувати консультації)
Комфортно спілкуєтеся з експертом магазину та перекладачем
Для зручних онлайн-покупок на сайті компанії встановлено вебвіджет «Вушко» – для одночасного зв’язку з оператором контакт-центру і перекладачем.
Про свій безбар’єрний кейс Фокстрот розповідає на Дія.Бізнес у розділі «Бізнес без бар’єрів» bit.ly/4aYBesQ
На цьому майданчику українські та міжнародні бізнеси діляться, як безбар’єрність стала частиною їхньої стратегії розвитку та які можливості дозволила створити для їхніх покупців, клієнтів, гостей.
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree