Бізнеси є рушіями соціальних трансформацій
«Бізнеси є рушіями соціальних трансформацій – це такі важкі тектонічні плити, рух яких ми не помічаємо, але вони уже змінюють наш ландшафт, – сказала Оксана Збітнєва, голова ГО Безбар'єрність. – Паралельно є сильний запит на швидкі видимі зміни, які мають відбутися у просторі, що нас оточує, та знайти втілення у послугах. Це не про пандус на вході, а про повністю безбар’єрний шлях людини, яка ці послуги отримує».
Своє бачення матеріалізації безбар’єрності напередодні представили Starlight Media, McDonald's, Сільпо, АТБ-Маркет, Work.ua, Нова пошта, Фора, Укрпошта, Фокстрот.
Цитуємо одного з учасників спільноти «Бізнес без бар'єрів»: «Зануритися всередину своїх можливостей як компанії й поставити собі запитання: «Як я можу використати свій ресурс заради розвитку безбар’єрності в країні?»
Ця теза якнайкраще описує те, що зараз робить спільнота бізнесів, об’єднана спільною візією – створення суспільства рівних можливостей, у якому кожна людина розглядатиметься і цінуватиметься однаково.
Нагадаємо, під час першої із цього циклу робочих зустрічей спільноти свої безбар’єрні проєкти на 2024 рік презентували Укрзалізниця - Ukrzaliznytsia, 1+1 media, EPAM Ukraine, ПриватБанк, Mastercard, Visa, Yakaboo, SoftServe Ukraine, Ощадбанк, Asters.
Скоро зможемо розповісти більше
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, об’єднаних навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree