Про що ми думаємо, коли заходимо у кав’ярню? Окрім того, який напій обрати. Замислювалися?

Дата: 18.04.2024 15:32
Кількість переглядів: 66

Фото без опису

☕ Про що ми думаємо, коли заходимо у кав’ярню? Окрім того, який напій обрати. Замислювалися?

Людина з інвалідністю ще до моменту замовлення має безліч додаткових питань. Чи зможу я легко потрапити у приміщення? Чи достатньо всередині місця для маневрів? Чи зрозуміє мене бариста?

💛 Є приклади, які дуже хочеться наслідувати. Відома мережа кав'ярень Starbucks, яка має 38 тисяч магазинів по всьому світу, відкрила першу абсолютно безбар’єрну локацію, створену за оновленими корпоративними стандартами доступності.

Новий заклад у Вашингтоні (округ Колумбія, США🇺🇸) починає дбати про відвідувачів буквально з порогу. У прямому сенсі – адже двері оснастили електроприводом. І зсередини, і ззовні головного входу є подовжені вертикальні кнопки керування, які легко натискаються з різних висоти і кута.

👌 Половина працівників магазину знають і використовують американську жестову мову. А ще, для полегшення взаємодії тут облаштована точка продажу наступного покоління. POS-система вміє розпізнавати голос і фіксує побажання гостя. Сенсорний екран дозволяє збільшити пункти меню та має візуальне підтвердження вибору їжі чи напоїв. І коли можна буде насолодитися кавою, окрема панель теж повідомляє: імена клієнтів у алфавітному порядку розміщуються у трьох колонках відповідно до статусу замовлення – «прийняте», «у роботі», «готове».

Про зручність стійки видачі теж подбали. Нависаюча полиця та майже метр вільного простору під нею забезпечує свободу маневрів. Місця вистачає і для крісла колісного, і для дитячої коляски, і для собаки-поводиря.

☀️ У новій кав’ярні оптимізували акустику та освітлення. Поглинаючі перегородки на стелі допомагають зменшити шум і реверберацію (відлуння). Це дуже важливо для людей, які використовують, наприклад, слухові апарати. А про комфорт візуального спілкування дбають автоматичні регулятори освітлення на зовнішніх вікнах – вони балансують денні відблиски, тіні та фонове світло.

Для безпечності пересування були продумані конструктивні рішення. Локація має відкриті лінії огляду, на меблях і стінах заокруглені кути. Вбиральні оснащені пристроями 3 в 1: вони вмикають воду, дозують мило та сушать руки.

🔍 Відвідувачі з порушеннями зору можуть скористатися додатком Aira та через камеру власного смартфона підключитися до візуального перекладача. Він сканує простір і допоможе зорієнтуватися в магазині чи зробити замовлення.

Стіну нового закладу прикрашає унікальна фреска заввишки 2,5 метри, яка закликає привернути увагу громадськості до питань безбар’єрності. Створив її Райан Сеслоу, художник з Нью-Йорка зі спадковою втратою слуху. Зменшена копія цієї фрески також вигравірувана на загальному столі у кав’ярні – щоб її на дотик могли відчути відвідувачі, які погано бачать.

📝 https://stories.starbucks.com/.../whats-inside-a-more...

#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree

#бізнесбезбарєрів


« повернутися до розділу «Безбар'єрність»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь