Вигодянська громада

Одеська область, Одеський район

Про що ми думаємо, коли заходимо у кав’ярню? Окрім того, який напій обрати. Замислювалися?

Дата: 18.04.2024 15:32
Кількість переглядів: 18

Фото без опису

☕ Про що ми думаємо, коли заходимо у кав’ярню? Окрім того, який напій обрати. Замислювалися?

Людина з інвалідністю ще до моменту замовлення має безліч додаткових питань. Чи зможу я легко потрапити у приміщення? Чи достатньо всередині місця для маневрів? Чи зрозуміє мене бариста?

💛 Є приклади, які дуже хочеться наслідувати. Відома мережа кав'ярень Starbucks, яка має 38 тисяч магазинів по всьому світу, відкрила першу абсолютно безбар’єрну локацію, створену за оновленими корпоративними стандартами доступності.

Новий заклад у Вашингтоні (округ Колумбія, США🇺🇸) починає дбати про відвідувачів буквально з порогу. У прямому сенсі – адже двері оснастили електроприводом. І зсередини, і ззовні головного входу є подовжені вертикальні кнопки керування, які легко натискаються з різних висоти і кута.

👌 Половина працівників магазину знають і використовують американську жестову мову. А ще, для полегшення взаємодії тут облаштована точка продажу наступного покоління. POS-система вміє розпізнавати голос і фіксує побажання гостя. Сенсорний екран дозволяє збільшити пункти меню та має візуальне підтвердження вибору їжі чи напоїв. І коли можна буде насолодитися кавою, окрема панель теж повідомляє: імена клієнтів у алфавітному порядку розміщуються у трьох колонках відповідно до статусу замовлення – «прийняте», «у роботі», «готове».

Про зручність стійки видачі теж подбали. Нависаюча полиця та майже метр вільного простору під нею забезпечує свободу маневрів. Місця вистачає і для крісла колісного, і для дитячої коляски, і для собаки-поводиря.

☀️ У новій кав’ярні оптимізували акустику та освітлення. Поглинаючі перегородки на стелі допомагають зменшити шум і реверберацію (відлуння). Це дуже важливо для людей, які використовують, наприклад, слухові апарати. А про комфорт візуального спілкування дбають автоматичні регулятори освітлення на зовнішніх вікнах – вони балансують денні відблиски, тіні та фонове світло.

Для безпечності пересування були продумані конструктивні рішення. Локація має відкриті лінії огляду, на меблях і стінах заокруглені кути. Вбиральні оснащені пристроями 3 в 1: вони вмикають воду, дозують мило та сушать руки.

🔍 Відвідувачі з порушеннями зору можуть скористатися додатком Aira та через камеру власного смартфона підключитися до візуального перекладача. Він сканує простір і допоможе зорієнтуватися в магазині чи зробити замовлення.

Стіну нового закладу прикрашає унікальна фреска заввишки 2,5 метри, яка закликає привернути увагу громадськості до питань безбар’єрності. Створив її Райан Сеслоу, художник з Нью-Йорка зі спадковою втратою слуху. Зменшена копія цієї фрески також вигравірувана на загальному столі у кав’ярні – щоб її на дотик могли відчути відвідувачі, які погано бачать.

📝 https://stories.starbucks.com/.../whats-inside-a-more...

#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree

#бізнесбезбарєрів


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь