Нещодавно експертка Безбар'єрність Sveta Hnatiuk разом з колегами з Нова пошта досліджували принципи безбар'єрної комунікації на спільному тренінгу
Нещодавно експертка Безбар'єрність Sveta Hnatiuk разом з колегами з Нова пошта досліджували принципи безбар'єрної комунікації на спільному тренінгу. Обговорювали, дискутували, вивчали теорію і закріплювали знання на практиці.
Нова пошта до спільноти «Бізнес без бар’єрів» приєдналася нещодавно. Утім над переобладнанням закладів мережі з урахуванням стандартів безбар’єрності працює не перший рік.
А вже у липні компанія планує відкриття першого абсолютно безбар’єрного відділення, доступного для всіх маломобільних груп населення.
«Частиною нашого продукту має бути безбар’єрність. Одним із наслідків війни є збільшення людей з інвалідністю. Всі вони – це так само наші клієнти та працівники. Отже маємо робити наші простори – магазини, заправки, кав’ярні, відділення – доступними як для людей на кріслах колісних, так і для людей з порушенням слуху та зору. Робочі місця на підприємствах так само мають бути комфортними та зручними для всіх», – говорить Вячеслав Климов, співзасновник Нової пошти.
Ставити на перше місце людину та не говорити більше, ніж є насправді – ці головні навички коректної взаємодії завжди стануть у нагоді. А коли активне спілкування – це невід’ємна частина щоденної роботи, то занотувати варто набагато більше правил
Запитуйте та уточнюйте – це нормально і не страшно
Не героїзуйте / не жалійте – це може бути образливо
Вживайте фемінітиви – так говорити правильно
Звертайтеся особисто до людини – не до її помічника
Милиці, протези тощо – недоторканний простір
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, які об’єдналися навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree