Безбар'єрна комунікація – навичка, яку необхідно тренувати

Дата: 10.06.2024 16:40
Кількість переглядів: 113

Фото без опису

Безбар'єрна комунікація – навичка, яку необхідно тренувати 🏋🏼‍♂️🧗🏼

Часто ми ображаємо словом, не маючи такої мети. Одна із найпоширеніших помилок – казати «люди з вадами…», наприклад, «люди з вадами зору», «люди з вадами слуху» тощо.

Але слово «вади» має негативний відтінок. Наприклад, під вадами характеру ми маємо на увазі риси, які не найкраще характеризують людину і які нам некомфортні.

✔️ Коректним визначенням буде «людина з порушеннями…», зокрема, «людина з порушеннями зору», «людина з порушеннями слуху».

Слова «сліпий» або «глухий» не можуть бути альтернативою на позначення цих порушень, адже суперечать одному з ключових правил безбар'єрної комунікації – people-first language 📲 https://bf.in.ua/rules/human-first

📕 Дізнавайтеся більше у «Довіднику безбар'єрності» (https://bf.in.ua) – гіді з толерантної взаємодії, створеному за ініціативою першої леді Олена Зеленська.

#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree

#бізнесбезбарєрів


« повернутися до розділу «Безбар'єрність»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь