Безбар’єрність має стати частиною стратегії кожної компанії
Безбар’єрність має стати частиною стратегії кожної компанії. Вона має бути вбудована у корпоративні політики та процеси для врахування інтересів усіх людей
Про це пише delo.ua у спецпроєкті «Моя безбарʼєрність», який реалізує у партнерстві з Ощадбанк та спільнотою компаній «Бізнес без бар’єрів», об'єднаною навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська.
Один з дуже цінних інсайтів
Безбар’єрне відкрите суспільство, де кожен має рівний доступ до можливостей, надає великі перспективи як особистого розвитку, так і зростання економіки країни
За більшим – переходьте за посиланням https://bit.ly/3Rl0xgk
#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree