Від однієї комфортної для людей на кріслах колісних заправки 15 років тому у Львові – до цілісної програми безбар’єрності та безперешкодного доступу до усіх сервісів мережі АЗК зараз.
Від однієї комфортної для людей на кріслах колісних заправки 15 років тому у Львові – до цілісної програми безбар’єрності та безперешкодного доступу до усіх сервісів мережі АЗК зараз.
Компанія OKKO – учасниця спільноти «Бізнес без бар’єрів», у новому кейсі на спеціальній сторінці Дія.Бізнес – «Бізнес без бар'єрів» у воєнний час» – розповідає про те, як отриманий досвід вдається розвивати та масштабувати на всю країну. Зокрема
Про недопустимість будь-яких проявів дискримінації та комфортні умови праці для людей з інвалідністю (їх зараз у компанії 430) піклується Кодекс корпоративної етики, ухвалений ще 10 років тому.
А для зміцнення ментального здоров’я співробітників із перших днів повномасштабного вторгнення працює телефон психологічної підтримки. У разі необхідності додатково залучаються фахівці для консультацій.
Повний кейс від ОККО читайте за посиланням https://bit.ly/4bKGWxx
Тут також ви знайдете кейси інших учасників спільноти «Бізнес без бар'єрів», які можуть надихнути вас на безбар'єрність
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, об'єднаних навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree