Суспільство повинно знати, як взаємодіяти з людьми, які мають видиму чи невидиму інвалідність.
Суспільство повинно знати, як взаємодіяти з людьми, які мають видиму чи невидиму інвалідність, чи доречно підвищувати голос, коли спілкуєшся з людиною з порушенням слуху, та багато інших важливих моментів.
Про це пише delo.ua у спецпроєкті «Моя безбарʼєрність», який реалізується у партнерстві з Ощадбанк та спільнотою компаній «Бізнес без бар’єрів», об’єднаної навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів».
А ще у матеріалі є рекомендації щодо коректної взаємодії від ГО Безбар'єрність на основі «Довідника безбар'єрності» та інсайти, які цілять у саме серце
Люди з інвалідністю користуються такими ж послугами, як і люди без неї. Люди з інвалідністю мають право на повагу та розуміння, як і будь-яка людина.
Щоби дізнатися більше – переходьте за посиланням https://delo.ua/.../povaga-rivnist-ta-dopomoga-yak...
«Довідник безбар'єрності» (https://bf.in.ua) – гід з коректної комунікації, створений за ініціативою першої леді Олени Зеленської.
#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree