Суспільство повинно знати, як взаємодіяти з людьми, які мають видиму чи невидиму інвалідність.

Дата: 15.08.2024 10:00
Кількість переглядів: 40

Фото без опису

❤️ Суспільство повинно знати, як взаємодіяти з людьми, які мають видиму чи невидиму інвалідність, чи доречно підвищувати голос, коли спілкуєшся з людиною з порушенням слуху, та багато інших важливих моментів.

Про це пише delo.ua у спецпроєкті «Моя безбарʼєрність», який реалізується у партнерстві з Ощадбанк та спільнотою компаній «Бізнес без бар’єрів», об’єднаної навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів».

А ще у матеріалі є рекомендації щодо коректної взаємодії від ГО Безбар'єрність на основі «Довідника безбар'єрності» та інсайти, які цілять у саме серце 😍👇🏻

💬 Люди з інвалідністю користуються такими ж послугами, як і люди без неї. Люди з інвалідністю мають право на повагу та розуміння, як і будь-яка людина.

Щоби дізнатися більше – переходьте за посиланням 📲 https://delo.ua/.../povaga-rivnist-ta-dopomoga-yak...

📕 «Довідник безбар'єрності» (https://bf.in.ua) – гід з коректної комунікації, створений за ініціативою першої леді Олени Зеленської.

#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree

#бізнесбезбарєрів


« повернутися до розділу «Безбар'єрність»

Код для вставки на сайт

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь