Чи реально викликати усмішку за кілька секунд?
Чи реально викликати усмішку за кілька секунд?
Авжеж! Достатньо побачити #тойсамийзнак у «Сільпо». І вже за мить ви посміхатиметеся так, що аж бурячок зашаріється і томат почервоніє.
Гоу перевіряти разом?
Однією фразою можна розрадити та надихнути – вірять у команді Сільпо, учасника спільноти «Бізнес без бар’єрів» – і запустили хвилю підтримки з позитивними повідомленнями.
Яскраві плакати з добрими знаками можна побачити будь-де: візок нагадає, що він везе – і ми вивеземо. Холодильник порадить ставати теплішими там, де холодно, і усміхнутися тим, хто поруч. А ще є привітання від апельсинів, ростоміри з вимірювачем щастя… Що вже говорити про шафки і каси, коли навіть сміттєве відро не лишається осторонь і стає антитривожним – адже разом зі сміттям пропонує викинути й свої сумніви.
Усі ці знаки легкі за формою, але мають дуже глибокий зміст і вплив. Психологиня Світлана Ройз, яка долучилася до їхнього створення, пояснює: «Наші добрі знаки – обережні інтервенції. Те, що може допомогти розірвати коло тривожних думок, перефокусувати увагу і просто викликати усмішку. Такі хвилини регулювання, коли ми можемо зупинитись і відчути хоч миттєву безтурботність, і якщо не радість, то хоч полегшення – маленький внесок в нашу стійкість».
«Сільпо» вже має подібний досвід, адже у компанії дбають про ментальне здоров’я співробітників і їхніх родин. Тільки цьогоріч для 35 тисяч осіб передбачені програми фізичного та емоційного відновлення, зокрема створення місць сили і активності на свіжому повітрі.
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, об’єднаних навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree