Привертання уваги до теми безбар'єрності
Створення середовища, де кожен почувається частиною спільноти незалежно від фізичних, когнітивних та інших відмінностей, стає одним із найважливіших завдань суспільства. Близько 83% українців вважають безбар’єрність новою цінністю для України, а чверть – самостійно долучаються до усунення бар’єрів.
Про це пише delo.ua у спецпроєкті «Моя безбар’єрність», який реалізується у партнерстві з Ощадбанк та спільнотою компаній «Бізнес без бар’єрів», об’єднаної навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів».
Новий матеріал присвячений заходам і проєктам, якими бізнеси та громадські організації привертають увагу до теми безбар'єрності – інтерактивні мапи, масштабні конференції, телевізійні шоу тощо. А ще – розповідає про саму спільноту «Бізнес без бар’єрів» та її цінності
Тут ніхто не конкурує. Тут заохочують обмін практиками впровадження безбарʼєрності. Про найкращі кейси учасники спільноти «Бізнес без бар’єрів» розповідають іншим компаніям та суспільству в цілому.
За більшим – переходьте за посиланням https://delo.ua/.../mapi-treningi-ta-sou-yak-gromadski...
#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree