У мобільному застосунку Приват24 з’явився новий сервіс: отримання відеоконсультацій жестовою мовою безпосередньо від співробітників банку – без залучення перекладача
Дитині, яка ще тільки вчиться розмовляти, приємно, коли її розуміють.
Людині старшого віку, яка погано чує, не менш приємно, коли її розуміють.
Усім, хто спілкується жестовою мовою, особливо приємно, коли їх не тільки розуміють, а й можуть відповісти.
А ще це про зручність та комфорт, коли йдеться про отримання послуг. Наприклад, банківських. У мобільному застосунку Приват24 з’явився новий сервіс: отримання відеоконсультацій жестовою мовою безпосередньо від співробітників банку – без залучення перекладача.
Упродовж 3 місяців працівники ПриватБанк, учасника спільноти «Бізнес без бар’єрів», вивчали українську жестову мову разом з Всеукраїнська асоціація перекладачів жестової мови та людей з інвалідністю.
Під час навчання врахували усі нюанси спілкування. Зокрема, що коли людина робить відеодзвінок з мобільного телефону, то, ймовірно, використовуватиме лише одну руку для демонстрації жестів. Утім, навіть за такої ускладненої ситуації працівники банку зможуть зрозуміти співрозмовника.
Тільки за два тестових дні новою послугою скористалися 18 клієнтів. Зробити це просто: необхідно зайти в мобільний додаток Приват24, вгорі праворуч на екрані натиснути на значок навушників і у розділі «Комунікації» обрати пункт «Консультація жестовою мовою».
Запровадження сервісу відеозв’язку жестовою мовою є частиною прийнятої ПриватБанком Стратегії безбар’єрності, мета якої – створення доступного та комфортного простору як для працівників банку у роботі, так і для кожного клієнта в отриманні фінансових продуктів та послуг.
«Бізнес без бар’єрів» – спільнота компаній, які об’єдналися навколо ініціативи першої леді Олена Зеленська «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree
Відео за посиланням