Соціально-інформаційна кампанія «Дай добра мені, людині»
Про всеосяжну любов, співжиття, синергію різних людей
Про зріле суспільство, яке здатне руйнувати стереотипи
Про повагу та місце у соціумі для кожного та кожної
Про все це – у соціально-інформаційній кампанії «Дай добра мені, людині», яку канал 1+1 запустив на підтримку різних людей.
Цього тижня, напередодні Дня ментального здоров’я, в ефір вийшов ролик-маніфест, у якому знялися 5 героїв: люди з інвалідністю, ментальними порушеннями. Разом з ведучими Сніданок з 1+1 Людмила Барбір і Єгор Гордєєв, які стали амбасадорами кампанії, вони намалювали на великому полотні гасло проєкту – це уривок із вірша Василя Симоненка «Дай добра мені, людині».
Одна з героїнь кампанії – Настя Кравчук – та її мама Тетяна під час презентації проєкту розповіли про виклики та проблеми, з якими стикаються дорослі люди з інвалідністю та їхні батьки чи опікуни. Зокрема, серед найбільших стереотипів такі: люди з інвалідністю заразні та дорослі з інвалідністю – це «дорослі діти».
Викорінити такі упередження у суспільстві можна лише коли кожен почне з себе. Тож кампанія «Дай добра мені, людині» насамперед спрямована на
формування і підтримку безбар'єрного та відкритого суспільства;
розширення меж толерантності;
підвищення обізнаності про важливість підтримки людей з інвалідністю;
забезпечення рівних можливостей для розвитку та самореалізації.
З рекомендаціями для взаємодії з різними людьми допоможе «Довідник безбар’єрності» (https://bf.in.ua) – гід з коректної комунікації, створений за ініціативою першої леді Олена Зеленська.
Подивитися ролик-маніфест кампанії «Дай добра мені, людині» можна за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=tDFU-M77EyQ
1+1 media є учасником ком’юніті «Бізнес без бар'єрів» – спільноти компаній, об’єднаних навколо ініціативи першої леді Олени Зеленської «Без бар’єрів», спрямованої на створення рівних можливостей для всіх українців.
#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree