Щодня взаємодіяти з десятками нових людей
Щодня взаємодіяти з десятками нових людей.
Дуже різних, з різними долями: хтось пережив полон чи дивом виїхав з окупації, має інвалідність або ж є самотньою людиною старшого віку. Це й багатодітні родини, які опинилися у скруті, і внутрішньо переміщені особи, які залишили рідні домівки у пошуках більш безпечного місця.
Знайти слова підтримки для кожного прагнуть у благодійному фонді Карітас Коломия. Утім, не завжди це легко вдається. У власному досвіді працівники накопичили чимало кейсів, які потребували роз’яснення та рекомендацій щодо правильності / неправильності дій в конкретних ситуаціях.
Розібратися у тонкощах коректної комунікації представникам фонду допомогла експертка ГО Безбар'єрність Svitlana Hnatiuk під час виїзного тренінгу, що відбувся у рамках проєкту «Реагування на критичне становище ВПО та постраждалого місцевого населення: посилення громад у східних та західних областях України» за підтримки Управління ООН з координації гуманітарних справ / OCHA Ukraine.
Мета заходу – забезпечити доступність послуг, зробити сервіси та допомогу максимально відкритими для всіх відвідувачів, незалежно від фізичних відмінностей, віку чи соціального статусу. Учасники тренінгу посилили знання з питань безбар’єрності, дізналися про нові підходи у роботі з людьми з інвалідністю та іншими вразливими категоріями населення.
Теорія у поєднанні з практичними завданнями допомогли працівникам благодійного фонду глибше зрозуміти важливість безбар’єрного середовища. Учасники активно ділилися своїми враженнями та обговорювали, як отримані знання зможуть поліпшити їхню щоденну діяльність у допомозі людям.
«Також ми багато часу приділили розумінню та ідентифікації бар’єрів, зокрема фізичних. Як приклад взяли будівлю, у якій розташований благодійний фонд, перевірили її на рівень доступності і водночас обговорили, як його можна підвищити та з чого, власне, почати», – зазначила Світлана Гнатюк.
Під час тренінгу експертка надала консультації стосовно усіх напрямків безбар’єрності: окрім фізичної доступності також йшлося про впровадження практичних компонентів інформаційної, цифрової, економічної, освітньої та суспільно-громадянської безбар’єрності.
Більше про складові безбар’єрності та етику взаємодії з різними людьми у «Довіднику безбар’єрності» ( https://bf.in.ua) – посібнику з толерантного спілкування, створеного за ініціативою першої леді Олена Зеленська.
#bezbariernist #безбарєрність #barrierfree